-
Humax 5500c opnieuw instellen
Met het volgende stappenplan stel je de digitale ontvanger Humax 5500c opnieuw in. Daarmee haal je ook meteen alle zenders opnieuw binnen en slaat de ontvanger geen zenders meer over.
-
Zenders zoeken Humax 5050C
a.
Druk op de Menu knop van je afstandsbediening.
b.
Ga naar Installatie en druk op OK.
d.
Ga naar Zenders zoeken en druk op OK.
e.
- vul bij Frequentie in: 47400
- vul bij Netwerk-ID in: 5555
Ga naar Zoeken en druk op OK. Dit kan tot 30 minuten duren.
f.
Druk op Opslaan om de zenders op te slaan.
Kun je nu weer alle zenders bekijken?
-
Zenders zoeken Humax 5000C
a.
Druk op de Menu knop je afstandsbediening.
b.
Ga naar Installatie en druk op OK.
d.
Ga naar Zenders zoeken en druk op OK.
e.
- vul bij Frequentie in: 47400
- vul bij Netwerk-ID in: 5555
Ga naar Zoeken en druk op OK. Dit kan tot 30 minuten duren.
f.
Druk op Voltooien om de zenders op te slaan.
Kun je nu weer alle zenders bekijken?
-
Zenders zoeken Humax
a.
Druk op de Menu knop op je afstandsbediening.
b.
Ga naar Instellingen en druk op OK.
c.
Ga naar Installatie en druk op OK.
e.
Ga naar Zenders zoeken en druk op OK.
f.
- vul bij Frequentie in: 47400
- vul bij Netwerk-ID in: 5555Ga naar Zoeken en druk op OK.
g.
Wacht tot de ontvanger klaar is met zoeken en druk op OK om de zenders op te slaan. Dit kan tot 30 minuten duren.
h.
Selecteer Ja en druk op OK.
Kun je nu weer alle zenders bekijken?
-
Niet meer ondersteund
Deze ontvanger is verouderd en wordt niet langer door Ziggo ondersteund.
Bekijk de alternatieven of neem contact op. Dan vinden we samen een oplossing die bij jouw wensen past.
-
De Ziggo CI+ Module en tv opnieuw verbinden
a.
Haal de CI+ Module uit je tv.
b.
Wacht ten minste vijf seconden en steek de CI+ Module weer terug in de tv.
c.
Je tv en de CI+ Module maken nu opnieuw verbinding. Je ziet waarschijnlijk een melding in beeld. Dat duurt maximaal tien seconden.
Is het probleem nu verholpen?
-
Je hebt een andere mediabox
Als je ontvanger zenders overslaat, moet je een aantal stappen doorlopen. We helpen je verder.
-
Niet gelukt
Jammer, het is niet gelukt om je zenders opnieuw te zoeken. Je hebt helaas geen beeld en kunt nog niet televisiekijken. Bij de meeste mensen werkt het dan om de ontvanger opnieuw in te stellen.
-
Het probleem is opgelost
Help jij andere mensen verder? Deel je kennis in de Ziggo Community.
-
Hoe kijk je televisie?
-
Welke Humax mediabox gebruik je?
-
Je hebt een andere mediabox
Als je ontvanger zenders overslaat, moet je een aantal stappen doorlopen. We helpen je verder.