Service
Abonnement wijzigen of opzeggen
Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.
Waarmee kunnen we je helpen?
We begrijpen dat het erg vervelend is als je niet helemaal tevreden bent met onze service. We willen dit graag met je rechtzetten. Natuurlijk helpen we je graag met het wijzigen of opzeggen van je abonnement. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bekijk dan de onderstaande oplossingen.
Bel onze servicelijn
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Wanneer je ontevreden bent of een klacht hebt, helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Bel ons, dat werkt het snelste.
Bel 1200 (vaste Ziggo lijn)
of 0900 1884 (normaal tarief)
Abonnement wijzigen
Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een tv-pakket of volop bellen? Dan regel je dat eenvoudig in Mijn Ziggo.
Bekijk je factuur
Bekijk je factuur om te zien uit welke kosten je abonnement is opgebouwd. Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.
Toch afscheid nemen?
Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar en kunnen mogelijke vragen beantwoorden.
Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.
Je kunt ook online opzeggen. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen.