Veelgestelde vragen
Internet van Ziggo en een e-mailaccount is alles wat je nodig hebt. Nog geen internet van Ziggo? Breid nu je abonnement uit. Heb je al een internetaansluiting van ons, maar nog geen e-mailadres? E-mailadressen maak je zelf eenvoudig aan in Mijn Ziggo. Volg hiervoor ons stappenplan. Nog nooit ingelogd in Mijn Ziggo? Registreer je dan eerst.
Om zelf direct uit te loggen uit Ziggo Mail druk je rechtsboven in het scherm op het rondje met je initialen. Kies daarna Afmelden. Je bent nu uitgelogd. Ben je vergeten uit te loggen? Geen probleem. Na verloop van tijd logt Ziggo Mail je vanzelf gewoon weer uit. Dit is wel afhankelijk van je persoonlijke instellingen.
Om een e-mailbericht te verwijderen klik je op het betreffende bericht. Vervolgens kies je aan de rechterkant Verwijderen. Wil je meerdere berichten tegelijk verwijderen? Vink dan aan de linkerkant van de berichten die je wilt verwijderen het witte vierkantje aan om meerdere mails tegelijk te selecteren. Klik daarna aan de rechterkant van het scherm Verwijderen.
Is de mogelijkheid om verschillende berichten te selecteren niet zichtbaar? Klik dan onderin je scherm op het icoon van drie liggende streepjes. Daarna kun je weer e-mails aanvinken.
Ja, alle e-mailadressen die je ooit gemaakt hebt in Mijn Ziggo, ook die eindigen op @quicknet.nl, @home.nl, @casema.nl, @2000.nl, @chello.nl en @upcmail.nl, blijven bruikbaar.
Ja. Ziggo Mail geeft je de vrijheid om berichten te lezen via je eigen e-mailprogramma.
Wil je je e-mailadres instellen in een e-mailprogramma? Maak dan gebruik van ons handige stappenplan.
Je e-mailbericht kan maximaal 20 MB groot zijn. Voor bijlagen groter dan 18 MB wordt automatisch een unieke link aangemaakt naar dit bestand in Ziggo Mail. In plaats van het bestand verstuur je deze link. Verder:
- De link blijft geldig tot je deze in Drive verwijdert.
- Er is geen maximum aan het aantal downloads/ontvangers.
- De maximum bestandsgrootte in Ziggo Mail is 4 GB per bestand.
- Alle bestandstypen worden ondersteund.
Dat is uiteraard vervelend. Controleer alsjeblieft nogmaals of er bij gebruikersnaam het juiste Ziggo e-mailadres is ingevuld en of het wachtwoord inclusief eventuele hoofdletters, kleine letters, tekens en cijfers is ingevuld. En kijk verder of de Caps-Locktoets niet aanstaat.
Een extra e-mailadres maak je zelf eenvoudig aan in Mijn Ziggo. Ook kan je hier alle instellingen daarvan beheren zoals het wachtwoord of het instellen van een alias.
Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.
Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.