Overslaan en ga naar inhoud

Abonnement opzeggen

Jammer dat je overweegt om je abonnement bij Ziggo op te zeggen. Natuurlijk helpen we je graag verder. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.

Abonnement opzeggen

Jammer dat je overweegt om je abonnement bij Ziggo op te zeggen. Natuurlijk helpen we je graag verder. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.

Opzeggen of toch blijven?

Bekijk hieronder hoe je je abonnement kunt opzeggen. Dat vinden we jammer, maar we helpen je natuurlijk graag verder. Liever blijven met een persoonlijke korting? Zo geregeld.

Waarom wil je opzeggen?

Internet of wifi werkt niet goed

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je internet of wifi. Natuurlijk helpen we je graag verder. Bekijk hoe je kunt opzeggen of vind een oplossing voor jouw internet- of wifiproblemen.

Mogelijkheden bij verhuizen of samenwonen

Ga je verhuizen of samenwonen? In de meeste gevallen kan Ziggo gewoon met je meeverhuizen. Bekijk de mogelijkheden én ontvang bij jouw verhuizing een cadeautje.

Opzeggen bij overlijden

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten. We beëindigen dan het abonnement of zetten het over op een andere naam. 

Niet helemaal tevreden met onze service

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Natuurlijk helpen we je graag verder. Bekijk hoe je kunt opzeggen of waar we je nog verder mee kunnen helpen.

Kosten abonnement

Wil je jouw abonnement wijzigen of opzeggen omdat je de kosten te hoog vindt? We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing. 

Contract overnemen

Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden.

Abonnement opzeggen?

Vertel ons waarom. We helpen graag verder.

Werkt je internet of wifi niet zoals het hoort? Natuurlijk helpen we je graag verder. Bekijk hoe je kunt opzeggen of vind een oplossing voor het verbeteren van je wifi- of internetkwaliteit.

Verlaag eenvoudig de kosten van je abonnement door een deel van je pakket op te zeggen, zoals een tv-pakket of Volop Bellen.

Je abonnement is flexibel. Pas je abonnement aan wanneer je wil en zo vaak je wil. Voeg bijvoorbeeld een streamingdienst toe. Zo geregeld in Mijn Ziggo.

Verhuizen of samenwonen
Wil je opzeggen wegens verhuizen of samenwonen? In de meeste gevallen verhuist Ziggo met je mee. Bekijk de mogelijkheden én krijg bij jouw verhuizing een cadeautje.

Contract overnemen
Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden. Regel 't makkelijk in ons online formulier voor contractovername.

We begrijpen dat je na een overlijden genoeg aan je hoofd hebt. Via ons online formulier regel je als nabestaande makkelijk alles. We beëindigen het abonnement. Je mag het abonnement ook overnemen. Net wat voor jou fijn is.

Wil je alleen je abonnement wijzigen?

Wil je een deel van je pakket opzeggen of wijzigen? Dat kan gemakkelijk in Mijn Ziggo of in de Vodafone & Ziggo app.

Wat ga je missen als je gaat?

Bij Ziggo kijk je gratis naar de spannendste sportwedstrijden, kijk je altijd en overal tv wanneer jij dat wilt met Ziggo GO én krijg je volop voordelen wanneer je Vodafone met Ziggo combineert. Dat wil je toch niet missen?

ziggo sport

TV & Streaming

Met Ziggo Sport en ESPN1 standaard in je tv-pakket zit je als sportliefhebber goed. Ook onderweg kijken met Ziggo GO. Filmliefhebbers genieten van SkyShowtime bij Ziggo.

Ziggo combi voordeel

Combivoordeel

Voordelen als je Ziggo combineert met Vodafone óf hollandsnieuwe. Dubbele data, een extra tv-pakket zoals SkyShowtime, Ziggo Sport Totaal of Ziggo Kids. En krijg tot € 7,50 korting op je Vodafone abonnement.

Ziggo voordeel combi

24/7 contact

Het gemak van 24/7 service. Hulp van onze experts van de Wifi Crew. En de mogelijkheid om je pakket maandelijks aan te passen naar hoe jij wilt. Met de Vodafone & Ziggo app heb je alle service op zak.

Abonnement wijzigen

Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een streamingdienst, een tv-pakket of Volop Bellen? Dan regel je dat eenvoudig in Mijn Ziggo.

Veelgestelde vragen

Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit zijn alleen de apparaten die je bij ons in bruikleen hebt. Wil je precies weten hoe het zit? Lees dan meer over het terugsturen van apparaten.

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.  

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

Meestal is dit 1 maand, dat ligt aan je abonnement.

Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.

Vragen? Bellen werkt het beste. Onze klantenservice helpt graag verder. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

  • 0900 1884 (normaal tarief)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo)

Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Wij berekenen een afkoopsom voor je en deze vind je op jouw eindafrekening. 

Als je het abonnement wil beëindigen in de minimum-abonnementsduur, dan betaal je in een keer 50% van het resterende bedrag tot aan het einde van de minimum-abonnementsduur.

Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.

We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Wil je opzeggen omdat je gaat verhuizen naar een plek waar Ziggo niet beschikbaar is? En je contractperiode is nog niet afgelopen? Lever hiervoor een bewijsstuk aan zodat je opzegging netjes wordt verwerkt.

Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.

We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Wil je een streamingdienst die je via Ziggo besteld hebt opzeggen? Wat jammer. Opzeggen kan via Mijn Ziggo of de Vodafone & Ziggo app.

Goed om te weten

  • Je abonnement stopt pas aan het einde van de lopende factuurperiode, die op je factuur staat
  • De opzegdatum is niet meer te wijzigen na bevestiging
  • Als je het hele Ziggo abonnement opzegt, stoppen ook al je extra zenders en streamingdiensten

Opzeggen in Mijn Ziggo

  • Log in op Mijn Ziggo 
  • Ga naar Producten en klik onder Streamingdiensten op Naar streamingdiensten
  • Ga naar Beheren
  • Klik daarna op Abonnement opzeggen

Opzeggen in de Vodafone & Ziggo app

  • Log in op de Vodafone & Ziggo app
  • Ga naar Producten > Televisie
  • Klik onderaan op Streamingdiensten beheren
  • Ga naar Beheren en kies het abonnement dat je wilt opzeggen
  • Klik op Abonnement opzeggen

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende, die naar een zorginstelling verhuist? Natuurlijk kan dat.

Online: Maak gebruik van het opzegformulier.

Per post: Hiervoor hebben we de volgende gegevens nodig:

  • je naam, adres, postcode en woonplaats
  • je telefoonnummer (mobiel of vast)
  • je klantnummer en IBAN rekeningnummer
  • je geboortedatum
  • wat je wil opzeggen en per wanneer
  • de reden van opzegging

Bellen: Telefonisch opzeggen voor iemand anders kan helaas niet. Wegens een wettelijke klantverificatie willen we de persoon in kwestie zelf spreken. Voor vragen helpen we je altijd graag verder. 

  • 0900 1884 (normaal tarief)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo)

Na het opzeggen van je abonnement, krijg je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten. Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. Omdat je gesprekskosten altijd achteraf in rekening worden gebracht, zijn deze kosten dan pas zichtbaar en niet direct bij opzegging.

Als je gebruikmaakt van de overstapservice hoef je niets te doen, je nieuwe provider zegt je Ziggo-abonnement bij ons op. Je diensten worden pas afgesloten als je nieuwe provider ons laat weten dat je nieuwe abonnement werkt. 

Heb je een vraag over het overstapproces, of wil je advies? Bel dan 0800 - 0250 229 (gratis tarief), we staan voor je klaar. Meer informatie over het overstapproces en welke providers deelnemen vind je op de website van de overstapservice

Wat fijn dat je klant bij ons wilt blijven. Annuleren is het snelst geregeld als je belt: 088 12 12 808 (normaal tarief). Of vul het annuleringsformulier in en stuur het naar ons op.

Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar.

Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

  • 0900 1884 (normaal tarief)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)

Online: Gebruik het opzegformulier. Het duurt ongeveer 1 week tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen.

Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.

Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Zakelijk
Natuurlijk kan je ook je zakelijke abonnement opzeggen. Dat doe je hier: zakelijk opzeggen.

Vodafone
Wat jammer dat je erover nadenkt om je Vodafone abonnement op te zeggen. Meer informatie vind je hier: Vodafone abonnement opzeggen.

Hollandsnieuwe
Wil je je hollandsnieuwe-abonnement opzeggen? Meer informatie vind je hier: hollandsnieuwe abonnement opzeggen.

Abonnement wijzigen

Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een streamingdienst, een tv-pakket of Volop Bellen? Dan regel je dat eenvoudig in Mijn Ziggo.

Veelgestelde vragen

Meestal is dit 1 maand, dat ligt aan je abonnement.

Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.

Vragen? Bellen werkt het beste. Onze klantenservice helpt graag verder. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

  • 0900 1884 (normaal tarief)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo)

Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit zijn alleen de apparaten die je bij ons in bruikleen hebt. Wil je precies weten hoe het zit? Lees dan meer over het terugsturen van apparaten.

We vinden het jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Natuurlijk helpen we je graag verder. Onze klantenservice staat voor je klaar.

Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

  • 0900 1884 (normaal tarief)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)

Online: Gebruik het opzegformulier. Het duurt ongeveer 1 week tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen.

Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.

Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Wij berekenen een afkoopsom voor je en deze vind je op jouw eindafrekening. 

Als je het abonnement wil beëindigen in de minimum-abonnementsduur, dan betaal je in een keer 50% van het resterende bedrag tot aan het einde van de minimum-abonnementsduur.

Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.

We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.  

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

Wil je opzeggen omdat je gaat verhuizen naar een plek waar Ziggo niet beschikbaar is? En je contractperiode is nog niet afgelopen? Lever hiervoor een bewijsstuk aan zodat je opzegging netjes wordt verwerkt.

Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.

We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Zoek je iets anders?

Wil je graag je abonnement wijzigen, bekijken waar een storing is of heb je problemen met de installatie van bepaalde producten? We helpen je graag een handje met het vinden van de juiste oplossing.