Abonnement overnemen
Wil je een contract overnemen of wil iemand jouw contract overnemen? Voor de volgende situaties bestaan er 2 verschillende formulieren:
- Overname bij overlijden
- Overname bij scheiden, samenwonen of je huisgenoot wil het abonnement overnemen
Overname bij overlijden
Wil je een Ziggo abonnement op je naam laten zetten omdat iemand is overleden? Je kunt een contract overnemen als je eerstegraads familielid bent (partner, ouder of kind). Dit regel je snel en gemakkelijk online.
Goed om te weten:
- Heb je opgezegd? Dan sturen we binnen 10 werkdagen een bevestiging naar het adres van de overledene.
- Heb je het contract overgenomen? Dan zie je de nieuwe tenaamstelling op de factuur van de volgende maand.
Scheiden, samenwonen of huisgenoot
Het is belangrijk dat jullie het allebei eens zijn met een overname van het abonnement. Alleen dan zetten we het contract op een andere naam.
Goed om te weten:
- Bij een betalingsachterstand kan het contract niet overgenomen worden.
- Als alles bij ons binnen is, zetten we de overname binnen 5 werkdagen om. De persoon die het contract overneemt, ontvangt hiervan een bevestiging per brief.
Zo vraag je een overname van een abonnement aan:
Zakelijk contract overnemen
Een zakelijk contract op een andere naam zetten of het KvK-nummer veranderen?
Adres en je gegevens wijzigen
Geef je nieuwe adres, rekeningnummer of e-mailadres aan ons door.
Alleen je naam wijzigen
Klopt de aanhef niet of is je naam verkeerd gespeld? Is je naam veranderd?