Contract overnemen
Wil je je lopende contract op een andere naam zetten of het KVK-nummer veranderen? Dat is zo geregeld.
Hiervoor heb je ons nodig:
Bij een contractovername worden essentiële onderdelen van een lopend contract aangepast. Door eenvoudig het formulier te downloaden voor jouw abonnement en deze terug te sturen is het snel geregeld. Wanneer is er een contractsovername nodig?
- Als de tenaamstelling op het contract wijzigt
- Als het KVK-nummer op het contract wijzigt
Dit kun je zelf doen:
Wil je alleen de contact- of betaalgegevens wijzigen? Dan is er geen contractsovername nodig. Dat regel je zo in Mijn Ziggo. Wil je het abonnement zelf wijzigen? Bijvoorbeeld de internetsnelheid verhogen. Geef dan een abonnementswijziging door.
Voor Zakelijk Internet klanten
Voor Zakelijk Internet Pro klanten
Voor Zakelijk Internet Pro, Connect MKB, Office Plus en Internet Plus abonnementen is het vereist dat dat naam op het contract overeenkomt met de tenaamstelling van de KVK-registratie. Voor Zakelijk Internet, Connect ZZP, Office Basis, ZZ1, ZZ2, ZZ3 en Fiber Power abonnementen mag de naam afwijken van de KVK-registratie.
Een digitaal gewaarmerkt uittreksel bestel je online bij de Kamer van Koophandel.
Ook kun je de gratis KVK App Handelsregister downloaden waarmee je eenvoudig gegevens uit het Handelsregister aanschaft om gegevens van jezelf en anderen te checken en te printen.
Met de KopieID app maak je met je smartphone een veilige kopie van je identiteitsbewijs (ID-bewijs). Je kunt de KopieID app downloaden in de Apple App Store, Google Play Store of Windows Phone. De app is een uitgave van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Een contractovername wordt binnen 14 werkdagen na het insturen van de benodigde documenten geregeld.
Draag je het abonnement over aan een iemand anders of aan een ander bedrijf? Dan worden de mailboxen en bijbehorende inhoud gewist uit privacyoverwegingen. Wijzig je alleen het KVK-nummer, dan blijven de mailboxen ongewijzigd.