Klacht
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Ben je ontevreden over een product of dienst van Ziggo? Dan willen we dat graag weten. We nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling.
Laat ons weten wat je dwarszit. We gaan samen op zoek naar de juiste oplossing.
- Chat of bel met onze Klantenservice. Bel met je Ziggo telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) met een andere telefoonaansluiting
- Ben je een zakelijke klant? Neem dan hier contact op
- Chat via onze Messenger in de Vodafone & Ziggo app. Je kunt ons dag en nacht bereiken. Tussen 8.00 en 22.00 uur reageren we meestal binnen 2 uur. Zet je pushmeldingen aan, zodat je meteen melding krijgt van onze reactie
- Je kunt ons ook bereiken op Facebook via Facebook Messenger
Heb je een dringende vraag, zoals een vraag over een storing of installatie? Telefonisch helpen we je sneller.
Wat is de klachtenprocedure van Ziggo?
Lees onze volledige klachtenprocedure.
Veelgestelde vragen
Telefonisch kunnen we je het best helpen. Bel met je Ziggo telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) met een andere telefoonaansluiting. Wil je liever chatten? Dat kan natuurlijk ook. Onze medewerkers staan voor je klaar.
Naar aanleiding van je vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op.
We doen er alles aan om een juiste oplossing te vinden voor je klacht.
Ben je toch niet tevreden met de oplossing? Dat vinden we erg jammer. Je kunt dan een klacht indienen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke en onpartijdige instantie en helpt je om geschillen op te lossen.
Ben je het niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Lees alles over de klachtenprocedure van de Geschillencommissie.