Factuur betalen
Login om facturen te bekijken
Je bekijkt de facturen van je zakelijke abonnement in Mijn Ziggo, E-invoice of E-factuur. Daar vind je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden, bekijk je wat je maandelijks betaalt en welk pakket je hebt.
Staat er nog iets open? Ook dat zie je in je eigen account.
Waar inloggen?
Mijn Ziggo
Geen debiteurennummer
Abonnementen:
Zakelijk Internet
Office Basis
Fiber Power
E-invoice
Debiteurennummer start met 219
Abonnementen:
Zakelijk Connect Pro
Internet Plus of Office Plus
ZZ1, ZZ2, ZZ3
E-factuur
Debiteurennummer start met 319
Abonnementen:
Zakelijk Connect Pro
Internet Plus of Office Plus
ZZ1, ZZ2, ZZ3
Factuur uitgelegd
Soms wil je extra uitleg over je factuur. Als je net klant bent geworden of je abonnement hebt veranderd, kan een factuur anders zijn dan je verwacht.
Openstaande factuur
Het kan gebeuren dat het betalen niet lukt. Zorg dat je het bedrag alsnog betaalt, want bij een betaalachterstand kan het abonnement worden afgesloten.
Betaalmethodes
De meeste van onze zakelijke klanten kiezen voor automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je de factuur op een ander manier betalen?
Veelgestelde vragen
Geen abonnement bij Ziggo en dan toch een factuur krijgen. Ja, dat is misschien een beetje vreemd. Heb je al bij de phishingvoorbeelden gekeken? Misschien staat daar de factuur tussen. Is dat het toch niet? Bel of chat dan met ons. We kijken graag met je mee.
Na het opzeggen van je abonnement, krijg je de laatste factuur. Deze sturen we misschien op een later moment dan je van ons gewend bent. Op de factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten.
Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. Gesprekskosten brengen we altijd achteraf in rekening, omdat deze kosten dan pas bekend zijn.
Heb je Netflix of Viaplay (Diensten van Derden) en heb je je hele Ziggo abonnement opgezegd? Viaplay stopt dan tegelijkertijd met je Ziggo abonnement. Netflix blijft doorlopen tot maximaal 1 maand na het stoppen van je Ziggo producten en diensten.
Bel of chat dan met ons. We nemen graag je factuur met je door.