Veelgestelde vraag
Na je melding bij de Klantenservice krijg je per post een retourdoos van ons. Op deze retourdoos staat het retouradres.
Helaas gaan apparaten soms kapot. Natuurlijk helpen we graag om de apparaten te repareren of om te ruilen.
Omdat we meerdere soorten producten en diensten leveren, hebben we op een rijtje gezet hoe onze garantie werkt.
Onze modem, mediabox en CI+ module krijg je in bruikleen. Dan heb je tot het einde van je abonnement garantie. Werkt je apparaat niet goed? Heb je onze stappenplannen al eens geprobeerd? Veel van onze klanten krijgen daarmee hun apparaten weer aan de praat. Geen succes? Chat dan met een van onze medewerkers.
Is je apparaat getroffen door blikseminslag, gestolen, verloren of beschadigd door brand of waterschade? Wat vervelend! Chat met een van onze medewerkers, dan helpen we je snel aan een nieuw exemplaar. Is het apparaat opzettelijk beschadigd, dan berekenen we wel kosten.
Op apparaten die je bij ons hebt gekocht, krijg je 2 jaar garantie. Dit geldt voor stekkers, kabels en signaalversterkers met het Kabel Keur–logo. De garantietermijn gaat in zodra je het apparaat in ontvangst neemt, of zodra de monteur van Ziggo het apparaat heeft geïnstalleerd.
Is het korter dan 2 jaar geleden dat je het apparaat hebt gekocht en is het buiten je schuld om stuk? Dan heb je recht op garantie. Na je melding ontvang je van ons alle informatie over hoe je het apparaat terugstuurt per post.
Is er bij je ingebroken? Ben je apparatuur verloren of is je apparatuur beschadigd door brand of lekkage? Dan vervalt de garantieregeling bij Ziggo. Vergoeding voor (reparatie of vervanging van) beschadigde, gestolen of verloren apparaten vallen onder je inboedelverzekering. Neem hiervoor contact op met je verzekeringsmaatschappij.
Ook op de apparaten die je in onze webshop hebt gekocht krijg je garantie. Op ontvangers, wifi-versterkers van TP-Link, stekkers, kabels en signaalversterkers met het Kabel Keur–logo krijg je 2 jaar garantie. De garantietermijn gaat in zodra je het apparaat in ontvangst neemt.
Is het kapot gegaan buiten je schuld om? Chat dan met ons in de Webshop. Ook daar helpen we je graag.
Op de werkzaamheden van de monteur geven we 28 dagen garantie. Ben je niet tevreden met het uitgevoerde werk? Bel dan binnen 28 dagen met onze Klantenservice.
Na je melding bij de Klantenservice krijg je per post een retourdoos van ons. Op deze retourdoos staat het retouradres.