Internet- of wifikwaliteit
Abonnement wijzigen of opzeggen
Wat vervelend dat je internet niet helemaal werkt zoals je hoopt. We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.
Waarmee kunnen we je helpen?
Natuurlijk helpen we je graag met het wijzigen of opzeggen van je abonnement. Misschien kunnen we toch nog iets voor je doen met de onderstaande oplossingen.
Slimme wifi-versterkers
Vanaf € 1,25 p.m.
Dikke muren, meerdere verdiepingen of een meterkast op een onhandige plek? Dit kan de wifi in huis minder goed laten werken. Verbeter je wifi met SmartWifi pods. Je huurt er al één voor € 1,25 per maand (maandelijks opzegbaar).
Wifi hulp & advies
Verbeter zelf de wifi in huis
Je wifi moet het gewoon goed doen. Overal in huis. Beantwoord een aantal vragen en kijk hoe je zelf kunt zorgen voor betere wifi-kwaliteit op alle verdiepingen in je huis.
Hulp van een specialist
We helpen je graag
Als het wat ingewikkeld is en je er niet helemaal uitkomt, helpt een van onze wifi-specialisten je graag verder. Of er komt een monteur bij je langs om alles thuis in te stellen.
Bel 1200 (vaste Ziggo lijn)
of 0800 - 0250 229 (gratis tarief)
Toch afscheid nemen?
Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar en kunnen mogelijke vragen beantwoorden.
Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.
Je kunt ook online opzeggen. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen.