Overslaan en ga naar inhoud

Je bestelling

Volg je bestelling of kijk hoe je 'm kunt aanpassen

Waar is mijn pakket?

Je volgt je bestelling online. Klik in de e-mail met de bevestiging van je bestelling op de knop Volg deze bestelling

Je ziet waar je pakket is, je bestelnummer, je klantnummer en het installatieadres

Mijn Ziggo

Maak een Vodafone & Ziggo account zodra je de e-mail met de bevestiging van je bestelling hebt gekregen.

Je hebt je klantnummer, postcode en huisnummer nodig om een account te maken

Heb je de Vodafone & Ziggo app al?

Je beheert er je abonnementen en hebt altijd de Vodafone & Ziggo service op zak. Met Priority heb je ook altijd iets speciaals bij je: goede deals, de beste tickets en altijd iets te winnen. Meer over de Vodafone & Ziggo app

Heb je een vraag over de Overstapservice?

Als je gebruik maakt van de Overstapservice blijf je altijd internetten, bellen en/of tv-kijken. Je gaat vloeiend over van je oude provider naar de nieuwe. Het oude abonnement wordt pas uitgezet als de nieuwe klaar is.

Bedenktijd

Tot 14 kalenderdagen na de start van je abonnement, extra zenderpakket of de ontvangst van je apparaat kun je een online bestelling gratis annuleren

Iets in onze winkel gekocht? Dan is er geen overeenkomst op afstand en gelden de 14 dagen bedenktijd niet. Ook voor streamingdiensten, zoals Viaplay of Netflix, geldt er geen bedenktijd.

Je bestelling aanpassen

Bel ons op 088 - 121 28 08 om je bestelling aan te passen. 

Wil je je leveradres of leverdatum aanpassen? Pak dan de e-mail met de bevestiging van je bestelling erbij. Hierin zit een link waarmee je een Mijn Ziggo account kunt aanmaken zodat je deze gegevens zelf kunt wijzigen.

 

Veelgestelde vragen

Neem contact op met PostNL en houd de track & tracecode van het pakket bij de hand. 

Wil je toch iets anders? Gebruik maken van een actie? Of ben je niet tevreden over een apparaat? Laat het ons binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling weten. Bel naar 088 - 121 28 08 en we helpen je verder.

Bellen gaat het snelst. We verwerken je annulering dan meteen en je komt niet zonder tv, internet of telefoon te zitten.

Bel naar 088 - 121 28 08 en we helpen je verder.

Liever schriftelijk annuleren? Dit kan via het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier). Vul het formulier in en stuur het naar ons op. 

  • In de bevestigingsmail of -brief van je bestelling
  • Onderaan in alle e-mails die we naar je sturen
  • Op je Ziggo factuur
  • In Mijn Ziggo

Je abonnement start altijd pas als je diensten zijn geïnstalleerd. Of automatisch, 14 dagen na ontvangst van het pakket