Waarmee kunnen we je helpen?
Alles in de hand met de service van Ziggo
Wat kun je doen?
Werkt je wifi soms niet helemaal goed, of heb je een storing op je televisie? We helpen je graag een handje met het vinden van een oplossing. Chat of bel met onze specialisten of vraag het de community.
Bel met Ziggo
Heb je extra hulp nodig? Dat kan! Bel onze servicelijn en we gaan samen kijken hoe we je wifi- of tv-ervaring kunnen verbeteren. We zijn iedere dag geopend van 08.00 tot 20.00 uur.
Chat met Ziggo
Wil je direct online een specialist spreken? Stuur ons een bericht via de chat. We kijken samen hoe we je wifi- of tv-ervaring kunnen verbeteren. We zijn 24/7 bereikbaar via chat.
Vraag de community
Kom je er zelf niet helemaal uit? Vraag het aan onze community. Hier vind je superslimme Ziggo-klanten en specialisten die je graag een handje helpen.
Heb je een keer hulp nodig met internet of tv, dan vind je die in een handomdraai op ziggo.nl en de Mijn Ziggo app. Want je kunt echt zoveel zelf. We helpen je online, zodat je snel helemaal tevreden bent. Zodat je daarna weer snel door kunt gaan met de dingen die je leuk vindt. Zo heb je onze service altijd binnen handbereik.