-
Kun je door de bomen het bos niet meer zien, omdat je allemaal ongewenste mail ontvangt? Ons spamfilter houdt al veel spam tegen. Hier hoef je niets voor te doen. Merk je dat dit niet genoeg is? Dan kun je zelf één of meerdere afzenders blokkeren. Dat kan in Ziggo Mail en dan heb je als voordeel dat je dit maar een keer hoeft in te stellen. En niet per apparaat of e-mailprogramma.
Inloggen op Ziggo Mail
Log in op Ziggo Mail met je e-mailadres en wachtwoord.
Ben je het wachtwoord van je e-mail vergeten? In Mijn Ziggo stel je eenvoudig een nieuw wachtwoord in voor je e-mailadres. In ons stappenplan laten we zien hoe je dit doet.
-
Afzender blokkeren
a.
Klik bovenaan op het envelopje om je e-mail te openen.
b.
Selecteer een e-mail van de afzender die je wilt blokkeren en klik op de drie streepjes (Meer acties).
c.
Kies voor Verzender toevoegen aan Blokkeerlijst. Alle e-mails van deze afzender worden nu geblokkeerd.
d.
Het e-mailadres van de afzender is nu geblokkeerd. Een overzicht van de geblokkeerde e-mailadressen vind je zo:
- Klik rechtsboven in beeld op het tandwieltje
- Klik op E-mail
- Klik op Geblokkeerde verzenders
Je vindt hier een lijst met alle e-mailadressen die je hebt geblokkeerd. Ook kun je hier handmatig een nieuw adres toevoegen of een geblokkeerd e-mailadres verwijderen. -
Gelukt!
Je hebt het automatisch doorsturen van e-mails ingesteld.
Fijn dat je geholpen bent!
Help jij andere mensen verder? Deel je kennis in de Ziggo Community. Voor antwoorden op andere vragen ga je naar onze Klantenservice.