Direct naar inhoud

Veelgestelde vragen over een ESPN dagpas

Het kan soms een kwartiertje duren voordat je bestelling doorkomt op je mediabox. Heb je daarna nog geen beeld op ESPN? Doorloop dan de volgende stappen:

  1. Ga naar Mijn Ziggo en log in met je Vodafone & Ziggo-account.
  2. Ga naar producten.
  3. Ga naar Zenders en pincode herstellen.
  4. Ga naar Zenderaanbod ophalen.
  5. Klik op de knop ‘Opnieuw ophalen’.
  6. Het zenderpakket wordt opnieuw opgehaald. Dit duurt ongeveer 15 minuten.

Misschien kijk je op het verkeerde kanaalnummer. Op de kanalen 421 tot en met 426 kijk je als abonnementhouder van ESPN of als je online een dagpas hebt besteld. Als je de dagpas rechtstreeks hebt besteld op je mediabox, dan zap je naar de kanalen 461 tot en met 466. 

De nummers van de kanalen zijn afhankelijk van de mediabox die je hebt. In het stappenplan op deze pagina zie je waar je ze vindt.

Alleen met de Mediabox XL, de Next en Next Mini bestel je een dagpas. Met andere mediaboxen en CI+ modules kun je geen dagpas bestellen. In het stappenplan op deze pagina controleer je dat.
Zie je blokken of strepen in beeld op het kanaal waarop je de uitzending wilt kijken? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In ons stappenplan helpen we je bij het verbeteren van je beeld.

Zie je een foutcode in beeld op het kanaal waarop je de uitzending wilt kijken? Controleer je code dan en we leggen je uit hoe je het oplost.