-
Zie je 1 van deze meldingen in beeld?
Zie je een van deze meldingen in beeld?
We helpen je aan een oplossing als je één van de volgende meldingen op je tv ziet:
- E48
- E52
- E48-32
- E52-32
- E48-E52
-
Aan de slag
De storing opsporen
Het tv-signaal legt een lange weg af voordat het bij jou op de tv verschijnt. En helaas kan het gebeuren dat er ergens in die reis een storing zit. Laten we de route eens nalopen en kijken waar de storing zit. Dat gaan we stap voor stap doen.
Wat gaan we doen?
- Kijken of er een algemene storing is
- De uiteinden van de coaxkabels aandrukken en bekijken
- Splitters bekijken
- Coaxkabels nalopen en controleren
Dit duurt meestal zo'n 7 minuten
-
Is er een storing?
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt.
Vul je postcode en huisnummer in.
-
Helaas is er een storing of onderhoud in je buurt
We werken aan een snelle oplossing. Als de problemen blijven aanhouden, neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Waar kunnen we je mee helpen?
Waar kunnen we je verder mee helpen?
Je ziet geen E48- of E52-melding in beeld. Waarmee kunnen we je dan helpen?