-
Deze CI+ module ondersteunt geen interactieve tv meer
Op deze mediabox of CI+ module kun je geen TV/NPO Gemist meer gebruiken. Ook kun je geen On Demand film of serie meer kijken. Lees hier hoe je wel kunt terugkijken.
Wil je losse films huren? Dat kan in de Vodafone & Ziggo app, op ziggogo.tv of op onze nieuwste mediaboxen.
Wil je overstappen naar een nieuwe mediabox? Neem contact op met onze klantenservice.
-
Wat voor apparaat gebruik je?
-
Een programma terugkijken met Replay
Met de Ziggo GO app heb je geen TV Gemist maar Replay TV. Dit gebruik je zo:
b.
Start de Ziggo GO app op en druk linksboven op de drie liggende streepjes.
Is dit de eerste keer dat je de app gebruikt? Log dan eenmalig in met je Mijn Ziggo gegevens.
Inloggegevens van Mijn Ziggo vergeten? Vraag je gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw op.c.
Kies in het menu voor TV. Druk vervolgens op TV GIDS & Replay TV.
d.
Je krijgt nu de digitale TV Gids te zien. Als er bij een programma een Ziggo Replay TV icoon staat (Een play-knop met een pijltje eromheen) kan je een programma terugkijken tot 7 dagen nadat het is uitgezonden.
Klik op een programma met Ziggo Replay TV icoon dat je wil terugkijken.
e.
Druk op de afspelen knop in de afbeelding van het programma.
-
Veel plezier met kijken
De film of serie staat voor je klaar. Geniet ervan! Vind je het ook leuk om mensen te helpen? Deel dan je kennis met andere Ziggo klanten in de Ziggo Community.
Heb je nog een andere vraag? Onze Klantenservice helpt je graag.
-
Interactieve tv niet mogelijk
Helaas, interactieve televisie is niet mogelijk.
Wil je toch interactief tv-kijken?
Gebruik dan een mediabox van Ziggo zoals de Next Mini. Of kijk interactief op je tablet, smartphone of computer met de Ziggo GO app. -
Een programma terugkijken met Replay
Met Ziggo GO op je pc of laptop heb je geen TV Gemist maar Replay TV. Dit gebruik je zo:
a.
Open je browser. Gebruik een van de volgende browsers:
- Chrome
- Firefox (vanaf versie 52)
- Microsoft Edge
- Internet Explorer 11 (alleen met Windows 10)
c.
Klik bovenin op LOG IN en login met je Mijn Ziggo gegevens.
d.
Kies in het menu voor TV GIDS & Replay TV.
e.
Je krijgt nu de digitale TV Gids te zien. Als er bij een programma een Ziggo Replay TV icoon staat (Een play-knop met een pijltje eromheen) kan je een programma terugkijken tot 7 dagen nadat het is uitgezonden.
Klik op een programma met Ziggo Replay TV icoon dat je wil terugkijken.
-
Een programma terugkijken met TV Gemist
a.
Druk op de rode knop van je afstandsbediening.
Werkt de rode knop niet? Los het zelf op via hulp & advies met je tv.
b.
Selecteer TV Gemist en druk op OK.
c.
Selecteer Zenders en druk op OK.
d.
Selecteer de zender waarop het programma is uitgezonden.
e.
Selecteer het programma en druk op OK.
Staat het programma er niet bij? Dan heeft de zender het programma niet beschikbaar gemaakt voor TV Gemist. Hierdoor kun je het programma niet interactief terugkijken.
f.
Selecteer Afspelen en druk op OK om de aflevering terug te kijken.
-
Door een technische storing werken de Film1-zenders op de kanalen 101, 102, 103 en 104 niet. We verhelpen het zo snel mogelijk zodat we allemaal weer Films & Series kunnen kijken.
Door een storing kun je geen on demand films en series kijken. Onze technici zijn druk bezig het probleem te verhelpen.
Zin om lekker tv te kijken en is er even niks? Geen punt, met TV Gemist of Ziggo Replay TV kijk je veel programma's tot 7 dagen terug. We leggen je hier uit hoe je dat doet.
Hoe wil je interactief kijken?
-
Een programma terugkijken met Replay
Je mediabox heeft geen TV Gemist maar Replay TV. Dit gebruik je zo:
a.
Druk op je afstandsbediening op de knop TV Gids om naar de TV-gids te gaan.
b.
Ga in de TV-gids naar de zender waarop het programma is uitgezonden.
c.
Blader in de TV-gids naar de gewenste dag en tijd.
Snel van dag wisselen in de TV Gids? Druk dan op de HOME- of MENU-knop van de afstandsbediening.
Klik op OK om te kunnen scrollen door de dagen. Bevestig de dag met OK.
d.
Controleer of het gewenste programma het Replay icoon () achter de naam van het programma heeft staan.
Staat het Replay icoon niet achter de naam van het programma? Dan heeft de zender het programma niet beschikbaar gemaakt voor Replay en kun je het helaas niet terugkijken.
e.
Staat het Replay icoon achter de naam van het programma? Druk op OK om het programma te bekijken. Als de uitzending nog bezig is, kun je kiezen voor Kijk vanaf het begin.
-
Een programma terugkijken met TV Gemist
a.
Druk op de On Demand-knop van je afstandsbediening.
b.
Selecteer TV Gemist en druk op OK.
c.
Selecteer Zenders en druk op OK.
d.
Selecteer de zender waarop het programma is uitgezonden.
e.
Selecteer het programma en druk op OK.
Staat het programma er niet bij? Dan heeft de zender het programma niet beschikbaar gemaakt voor TV Gemist. Hierdoor kun je het programma niet interactief terugkijken.
f.
Selecteer Afspelen en druk op OK om de aflevering terug te kijken.
-
Welke andere mediabox heb je?
-
Welke mediabox heb je?