Storing bij Ziggo Zakelijk?
Is je verbinding op je thuis(kantoor) weggevallen? Check of er iets aan de hand is.
1. Kijk of er een storing is
Check direct of er al iets bij ons bekend is.
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt. We gaan kijken wat er dan aan de hand kan zijn.
Vul je postcode en huisnummer in.
2. Iets anders aan de hand?
In dat geval helpen deze tips je meestal verder. Soms is het een kwestie van 'dat moet je nét ff weten.'
Veelgestelde vragen
Je verbinding kan wegvallen omdat er een storing is of omdat we onderhoud doen. In beide gevallen vind je meer informatie als je je adres invult boven aan deze pagina. Je leest dan wat er aan de hand is en wanneer we verwachten dat het is opgelost.
Meer over onderhoud
Heb je een alarmsysteem aangesloten via Ziggo Zakelijk? Dan werkt het alarm niet als we aan het netwerk werken of als er een storing is. Vraag de leverancier van het alarmsysteem wat je het beste kunt doen.
Geen zakelijke klant? Geen probleem, dan kun je natuurlijk ook checken of er een storing is.