Direct naar inhoud

Storing bij Ziggo Zakelijk?

Is je verbinding op je thuis(kantoor) weggevallen? Check of er iets aan de hand is.

1. Kijk of er een storing is

Check direct of er al iets bij ons bekend is.

2. Iets anders aan de hand?

In dat geval helpen deze tips je meestal verder. Soms is het een kwestie van 'dat moet je nét ff weten.'

Veelgestelde vragen

Je verbinding kan wegvallen omdat er een storing is of omdat we onderhoud doen. In beide gevallen vind je meer informatie als je je adres invult boven aan deze pagina. Je leest dan wat er aan de hand is en wanneer we verwachten dat het is opgelost.

Meer over onderhoud

Heb je een alarmsysteem aangesloten via Ziggo Zakelijk? Dan werkt het alarm niet als we aan het netwerk werken of als er een storing is. Vraag de leverancier van het alarmsysteem wat je het beste kunt doen. 

Geen zakelijke klant? Geen probleem, dan kun je natuurlijk ook checken of er een storing is. 

Hulp van de Business Crew

Onze experts helpen graag via telefoonchat en de Mijn Ziggo app.

Heb je een andere vraag?

Vind snel een antwoord op je vraag.