Mijn Ziggo aansluiting
Van zakelijk internet en zakelijk bellen tot extra wifinetwerk en voip-centrale: alles begint met de juiste kabelaansluiting. Of je nu thuis werkt of in je bedrijfspand. Heb je nog geen aansluiting of wil je een bestaande aansluiting wijzigen of verplaatsen? Geen probleem.
Ik wil mijn aansluiting wijzigen
Heb je al een kabelaansluiting, maar wil je die om praktische redenen verplaatsen? We nemen graag de mogelijkheden met je door.
Je wordt direct doorgestuurd naar de portal van onze installatiepartner Guidion.
Ik wil een nieuwe aansluiting aanvragen
Heb je momenteel geen kabelaansluiting, maar wil je wel gebruik maken van de kabel? Doe hieronder de postcodecheck en lees hoe je deze kunt aanvragen.
Nieuwe aansluiting aanvragen?
Wat is je adres?
Vul hieronder je postcode en huisnummer in.
Goed nieuws! Dit adres is aangesloten op ons netwerk. Je hoeft alleen nog maar je ideale pakket samen te stellen.
Heb je toch een vraag over een nieuwe aansluiting?
Neem dan contact op via 088-1212835
Je hebt al een aanvraag gedaan?
Het aanleggen van een nieuwe aansluiting duurt 4 tot 14 weken. Wil je meer weten over welke stappen er worden genomen om de aansluiting mogelijk te maken? We hebben het voor je uitgetekend.