Direct naar inhoud

Mijn Ziggo Zakelijk

Check je facturen, bekijk je abonnement en ontvang persoonlijke aanbiedingen.

Andere zakelijke beheeromgevingen

Op zoek naar een andere omgeving dan Mijn Ziggo? Je vindt ze hieronder:

E-invoice

Begint je debiteurennummer met 219? Bekijk en download je Ziggo Zakelijk facturen in E-invoice.

E-factuur

Begint je debiteurennummer met 319? Bekijk en download je Ziggo Zakelijk facturen in E-factuur.

Esprit en Zoranet

Esprit Telecom en Zoranet zijn onderdeel van Ziggo. Neem je hier een dienst af? Log in en bekijk je facturen.

Zakelijk Hosted bellen

Maak je gebruik van Hosted Bellen of VoIP? Log in om instellingen te wijzigen of werkplekken toe te voegen.

Servicenummers

Maak je gebruik van een of meer servicenummers? Log in om wijzigingen door te geven.

Industry Solutions

Industry solutions

Log in om facturen, verbruikskosten en het contract te bekijken van de Industry Solutions dienstverlening.

Veelgestelde vragen

Mijn Ziggo is je persoonlijke online omgeving. Je kunt hier je facturen bekijken, producten wijzigen of een verhuizing doorgeven. En dat op het moment dat jij wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week. 

  • Factuur
    Bekijk al je zakelijke Ziggo facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of je nog bedragen moet betalen en wat de uiterste betaaldatum is.
  • Verbruik
    Zie exact hoeveel je hebt gebeld en met wie en hoeveel films je hebt gehuurd. 
  • Producten
    Bekijk je Ziggo Zakelijk abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door.
  • Gegevens
    Hier vind je je adres- en betaalgegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ook kun je hier een verhuizing doorgeven.

Heb je al een account, log dan direct in Mijn Ziggo Zakelijk

Heb je nog geen account voor Mijn Ziggo? Met je klantnummer registreer je een account in drie eenvoudige stappen. Tip: zoek van tevoren een brief of e-mail van Ziggo op, want daarin staat je klantnummer vermeld.

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen per e-mail, sms of brief.


2. Heb je nog geen account voor Mijn Ziggo?

Met je klantnummer registreer je een account in drie eenvoudige stappen. Tip: zoek van tevoren een brief of e-mail van Ziggo op, want daarin staat je klantnummer vermeld.


3. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld in brieven en e-mails van Ziggo.

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen per e-mail, sms of brief.

2. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld in brieven en e-mails van Ziggo.

3. Ben je je klantnummer kwijt?

Kun je je klantnummer niet vinden? Je vindt je klantnummer ook op brieven en afschrijvingen van Ziggo en onderaan onze e-mails aan jou.

Hulp bij het bestellen

Chat met onze adviseurs.

Heb je een andere vraag?

Vind je antwoord.

Aanbiedingen ontvangen?