Business Tech Support
Dé redder in nood bij technische uitdagingen voor ondernemers
Jouw technologie, onze zorg
Technische snufjes maken je leven een stuk makkelijker, mits ze meewerken. Om als ondernemer lekker door te werken wil je dat laptop, printer, beveiligingssoftware en al die andere technische zaken op orde zijn. Elke dag weer. Daarom staan de nerds van Business Tech Support voor je klaar bij elke digitale uitdaging. Maak een afspraak en word vaak al dezelfde dag nog geholpen. Zo kun je snel weer door met wat belangrijk voor je is: jouw business.
Daarom Business Tech Support
Van scanner aansluiten tot Microsoft 365 installeren
Computer says no? Wil een apparaat niet syncen? Slaat de slimme thermostaat op hol of weigert de mobiele pin mee te werken? Bel direct, want de nerds van Business Tech Support houden wel van een uitdaging.
Ook voor niet-Ziggo producten en diensten
Business Tech Support gaat verder dan de Ziggo klantenservice, die alleen ondersteunt bij Ziggo producten en diensten. De nerds van Business Tech Support helpen je ook als je bijvoorbeeld een eigen router gebruikt.
Snel geholpen, ook bij urgente uitdagingen
Maak online een belafspraak voor een moment dat in jouw planning past. Urgent probleem? Binnen de openingstijden neemt een van de nerds dan al binnen 30 minuten contact met je op.
Zo vraag je Business Tech Support aan
Nog geen klant? Voeg Business Tech Support eenvoudig toe tijdens het bestellen van je Zakelijk Internet Xtra pakket. Voor € 9,99 per maand schakel je de nerds in wanneer je daar behoefte aan hebt. Geen gedoe meer met zelf online speuren naar een oplossing of zoeken naar een of andere specialist.
Ben je al klant van Ziggo Zakelijk? Dan voeg je Business Tech Support gemakkelijk toe aan je pakket via bijvoorbeeld Mijn Ziggo.
Dit kunnen de nerds voor je betekenen
Business Tech Support biedt hulp bij het installeren, oplossen van problemen, beveiligen en adviseren over producten en diensten in de volgende categorieën:
Computers, laptops, tablets en smartphones: De nerds helpen je bij het instellen van apparaten, oplossen van technische problemen en het beveiligen van je devices.
Randapparatuur zoals printers, scanners en fotocamera’s: Of het nu gaat om installatie, configuratie of troubleshooting, Business Tech Support staat voor je klaar.
Netwerkapparatuur zoals routers, access points en switches: De nerds zorgen ervoor dat je netwerk optimaal werkt en helpen bij het oplossen van netwerkproblemen.
Smart Home producten zoals slimme deurbellen, thermostaten en verlichting: Van vragen over het installeren tot advies over de werking van al je slimme apparaten.
Zakelijke diensten zoals cloud-diensten, e-mail en webhosting: Je kunt altijd rekenen op hulp bij het beheren en optimaliseren van je zakelijke online diensten.
Business Tech Support inschakelen
Heb je Business Tech Support toegevoegd en loop je tegen een technische uitdaging aan? Kom maar door met je vraag! Maak online een afspraak voor een moment dat jou goed uitkomt. De nerds zitten van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur voor je klaar. Spoedje? Kies online voor Call me now en er wordt binnen 30 minuten contact opgenomen.
Nee, de nerds van Business Tech Support zijn er voor alledaagse IT-uitdagingen. Denk aan het installeren van beveiligingssoftware of het aansluiten van apparatuur. Voor IT-beheer, waarbij apparatuur en software actief worden gemonitord en bijgewerkt, neem je contact op met een IT-beheerder.
De Business Crew is gespecialiseerd in het bieden van hulp bij wifi-uitdagingen, foutcodes op je tv, vragen over je internetfactuur en overige Ziggo-gerelateerde zaken. Business Tech Support gaat verder en helpt je bijvoorbeeld bij problemen met een eigen router, een printer die er geen zin in heeft, het instellen van beveiligingssoftware op je mobiel of het kalmeren van je slimme deurbel.
De Smarthome producten van Tapo kun je eenvoudig installeren en bedienen via de bijbehorende TP-Link Tapo app op je smartphone of tablet. Maar de nerds van Business Tech Support staan zeker voor je klaar als je er toch niet uitkomt. Dat doen ze trouwens ook wanneer je slimme producten van een andere aanbieder gebruikt.
De nerds zijn wel goed maar niet gek. Je mag dan ook zeker meerdere vragen aan ze stellen maar er gelden wel een paar spelregels. Hoe het precies zit, lees je in de voorwaarden.
Alles kan en domme vragen bestaan niet. De nerds van Business Tech Support zijn gespecialiseerd in het beantwoorden van ál je IT-gerelateerde vragen, en dat doen ze in gewone mensentaal. Zo kun jij snel verder met ondernemen.