Inflatiecorrectie
Aangepaste prijs Ziggo Zakelijk Internet, TV en Vast Bellen
Inflatiecorrectie: wijziging van de prijzen
Een prijsstijging in Nederland heet inflatie en dat heeft ook invloed op onze kosten. We bekijken elk jaar of we deze gestegen kosten in onze abonnementsprijzen meenemen. Bij een inflatiecorrectie gebruiken we het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) over het vorige jaar. Praten over prijzen is meestal niet leuk. We zijn er wel graag duidelijk over.
Persoonlijke informatie over de nieuwe abonnementsprijzen staat in juni op de factuur.
Dit heb je allemaal
TV & Streaming
Met Ziggo Sport en ESPN1 standaard in je tv-pakket kijk je naar de spannendste sportwedstrijden. Meer een film- en serieliefhebber? Dan zit je goed met SkyShowtime.
Combivoordeel
Voordelen zoals dubbele mobiele data, een extra tv-pakket en korting op je abonnement als je Ziggo Zakelijk combineert met Vodafone.
24/7 contact
Het gemak van 24/7 service met de Vodafone & Ziggo app: hulp van onze Business Crew via messenger en pas je pakket elke maand zelf eenvoudig aan.
Veelgestelde vragen
Een inflatiecorrectie baseren we op het gemiddelde consumentenprijsindexcijfer van Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) van het vorige jaar.
Jazeker. Heb je een korting met ons afgesproken voor een bepaalde periode, dan houd je die gewoon totdat die actieperiode is afgelopen. Heb je nog recht op een kortingsbedrag of –percentage, dan wordt dat berekend over de nieuwe abonnementsprijs.
Ook je Volop extra voordelen wanneer je Ziggo met Vodafone of hollandsnieuwe combineert blijf je houden zoals korting, dubbele data en een tv-pakket.
Nee, je mag niet kosteloos je abonnement beëindigen voor het einde van de minimumduur van je contract. Volgens de Algemene Voorwaarden mogen we de prijzen van onze abonnementen jaarlijks wijzigen tot maximaal het CBS-inflatiepercentage. Natuurlijk kun je het abonnement wel maandelijks kosteloos aanpassen in Mijn Ziggo of via een medewerker.
Ja, de inflatiecorrectie geldt voor elke klant, nieuw of bestaand. Klanten worden geïnformeerd in een persoonlijk bericht op de factuur.
De inflatiecorrectie geldt voor particuliere klanten en kleinzakelijke klanten. Kijk voor een overzicht van de inflatiecorrectie voor particuliere klanten op ziggo.nl/inflatiecorrectie.
Op deze informatiepagina vind je meer uitleg over wat precies op je factuur staat en wat het betekent.
Via dit nieuwsitem vind je meer informatie over de vorige inflatiecorrectie.
Contactopties
We helpen je graag
Neem direct contact op met onze Business Crew via de Vodafone & Ziggo app! Heb je onze app nog niet? Via deze link kun je de app installeren.
Bekijk hier de andere opties om contact op te nemen met de Business Crew. Wij zijn maandag t/m zondag bereikbaar van 8:00 uur - 22:00 uur.
Bel onze servicelijn
Liever telefonisch contact opnemen? Bel dan naar 0800 0620. Ook hier zijn we maandag t/m zondag van 8:00 uur - 22:00 uur bereikbaar.