Overslaan en ga naar inhoud

Inflatiecorrectie

Aangepaste prijs Ziggo Internet, TV en Vast Bellen

Inflatiecorrectie: wijziging van de prijzen

Als de prijzen in Nederland stijgen, dan heeft dat invloed op onze kosten. We bekijken elk jaar of we deze gestegen kosten door inflatie in onze abonnementsprijzen meenemen. Bij een inflatiecorrectie gebruiken we het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) over het vorige jaar. Praten over prijzen is meestal niet leuk. We zijn er wel graag duidelijk over.

Persoonlijke informatie over de nieuwe abonnementsprijzen staat in juni op de factuur.

Dit heb je allemaal

Met Ziggo Sport en ESPN1 standaard in je tv-pakket kijk je de spannendste sportwedstrijden. Ook film- en serieliefhebbers genieten bij Ziggo met SkyShowtime.

Voordelen zoals dubbele mobiele data, een extra tv-pakket en tot € 7,50 korting p.m. als je Ziggo combineert met Vodafone óf hollandsnieuwe.

Het gemak van 24/7 service met de Vodafone & Ziggo app: hulp van onze experts van de Wifi Crew via messenger en pas makkelijk je pakket aan.

Veelgestelde vragen

Een inflatiecorrectie baseren we op het gemiddelde consumentenprijsindexcijfer van Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Jazeker. Heb je een korting met ons afgesproken voor een bepaalde periode, dan houd je die gewoon totdat die actieperiode is afgelopen. Heb je nog recht op een kortingsbedrag of –percentage, dan wordt dat berekend over de nieuwe abonnementsprijs.

Ook je Volop extra voordelen wanneer je Ziggo met Vodafone of hollandsnieuwe combineert blijf je houden zoals korting, dubbele data en een tv-pakket.

Nee, je mag niet kosteloos je abonnement beëindigen voor het einde van de minimumduur van je contract. Volgens de Algemene Voorwaarden mogen we jaarlijks de prijzen van onze abonnementen wijzigen tot maximaal het CBS-inflatiepercentage. Natuurlijk kun je wel het abonnement maandelijks kosteloos aanpassen in Mijn Ziggo of via een medewerker.

De inflatiecorrectie geldt voor iedere klant, nieuw of bestaand. Klanten worden geïnformeerd in een persoonlijk bericht op de factuur.

Kijk voor een overzicht van de inflatiecorrectie voor zakelijke klanten op ziggo.nl/inflatie.

Op deze informatiepagina vind je meer uitleg over wat precies op je factuur staat en wat het betekent.

Via dit nieuwsitem vind je meer informatie over de vorige inflatiecorrectie.

Contactopties

We helpen je graag

Regel het met de Ziggo app

Met de handige in-app Messenger ben je zo snel mogelijk met een van onze medewerkers in gesprek.

Regel het met de Ziggo app

Via dit nieuwsitem beantwoorden we alvast de meest voor de hand liggende vragen.

Regel het met de Ziggo app

Bel onze servicelijn

Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo
0900-1884 normale kosten voor mobiel bellen

Meer over onze service >