Facturen & betalen
Je krijgt van ons iedere maand een factuur. Soms roept het bekijken van een nieuwe factuur vragen op. Hier vind je alles over je factuur, betaalmogelijkheden en het incassotraject.
Bekijk je facturen van de afgelopen 18 maanden in Mijn Ziggo of in de Vodafone & Ziggo app:
Dat snappen we. Door een aanpassing ons systeem ga je nu vooraf betalen voor je streamingdienst in plaats van achteraf. Hierdoor valt één factuur eenmalig hoger uit dan dat je gewend bent omdat je een maand vooruit gaat betalen.
Je betaalt uiteindelijk hetzelfde, maar je krijgt eenmalig een factuur waar zowel een vooraf- als een achterafbetaling op staat. Vanaf je volgende factuur staat er gewoon weer één betaling op.
Meer informatie vind je op onze community.
Uitleg over je factuur
Soms wil je extra uitleg over je factuur. Als je net klant bent geworden of je abonnement hebt veranderd, kan een factuur anders zijn dan je verwacht.
Je factuur betalen
Het grootste deel van onze klanten kiest voor automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je de factuur op een ander manier betalen?
Een betaalachterstand
Het kan wel eens voorkomen dat je een rekening niet op tijd hebt betaald. Maar als dit te lang duurt en je betaalachterstand te groot wordt, kunnen we je Ziggo abonnement stopzetten.
De Vodafone & Ziggo app
- Beheer je abonnementen en pas je gegevens aan
- Bekijk je facturen en beheer je streamingdiensten
- En kijk of er een storing is