Abonnement opzeggen
Jammer dat je overweegt om je abonnement bij Ziggo op te zeggen. Natuurlijk helpen we je graag verder. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.
Opzeggen of toch blijven?
Bekijk hieronder hoe je je abonnement kunt opzeggen. Dat vinden we jammer, maar we helpen je natuurlijk graag verder. Liever blijven met een persoonlijke korting? Zo geregeld.
Waarom wil je opzeggen?
Internet of wifi werkt niet goed
Wat vervelend dat je problemen ervaart met je internet of wifi. Natuurlijk helpen we je graag verder. Bekijk hoe je kunt opzeggen of vind een oplossing voor jouw internet- of wifiproblemen.
Mogelijkheden bij verhuizen of samenwonen
Ga je verhuizen of samenwonen? In de meeste gevallen kan Ziggo gewoon met je meeverhuizen. Bekijk de mogelijkheden én ontvang bij jouw verhuizing een cadeautje.
Opzeggen bij overlijden
Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten. We beëindigen dan het abonnement of zetten het over op een andere naam.
Niet helemaal tevreden met onze service
Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Natuurlijk helpen we je graag verder. Bekijk hoe je kunt opzeggen of waar we je nog verder mee kunnen helpen.
Kosten abonnement
Wil je jouw abonnement wijzigen of opzeggen omdat je de kosten te hoog vindt? We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.
Contract overnemen
Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden.
Wil je alleen je abonnement wijzigen?
Wil je een deel van je pakket opzeggen of wijzigen? Dat kan gemakkelijk in Mijn Ziggo of in de Vodafone & Ziggo app.
Wat ga je missen als je gaat?
Bij Ziggo kijk je gratis naar de spannendste sportwedstrijden, kijk je altijd en overal tv wanneer jij dat wilt met Ziggo GO én krijg je volop voordelen wanneer je Vodafone met Ziggo combineert. Dat wil je toch niet missen?
TV & Streaming
Met Ziggo Sport en ESPN1 standaard in je tv-pakket zit je als sportliefhebber goed. Ook onderweg kijken met Ziggo GO. Filmliefhebbers genieten van SkyShowtime bij Ziggo.
Combivoordeel
Voordelen als je Ziggo combineert met Vodafone óf hollandsnieuwe. Dubbele data, een extra tv-pakket zoals SkyShowtime, Ziggo Sport Totaal of Ziggo Kids. En krijg tot € 7,50 korting op je Vodafone abonnement.
24/7 contact
Het gemak van 24/7 service. Hulp van onze experts van de Wifi Crew. En de mogelijkheid om je pakket maandelijks aan te passen naar hoe jij wilt. Met de Vodafone & Ziggo app heb je alle service op zak.
Wat ga je missen als je gaat?
Bij Ziggo kijk je gratis naar de spannendste sportwedstrijden, kijk je altijd en overal tv wanneer jij dat wilt met Ziggo GO én krijg je volop voordelen wanneer je Vodafone met Ziggo combineert. Dat wil je toch niet missen?
TV & Streaming
Met Ziggo Sport en ESPN1 standaard in je tv-pakket zit je als sportliefhebber goed. Ook onderweg kijken met Ziggo GO. Filmliefhebbers genieten van SkyShowtime bij Ziggo. En krijg tot € 17,90 bundelkorting.
Combivoordeel & Priority
Ticketdeals, korting op uitjes, topproducten en meer. En voordelen als je Ziggo combineert met Vodafone of hollandsnieuwe: dubbele data, een extra tv-pakket en tot € 7,50 korting op je Vodafone abonnement.
24/7 bereikbaar
Bij Ziggo staan onze experts dag en nacht voor je klaar. De Wifi Crew is er voor ál je wifi-vragen. Online, telefonisch en zelfs 24/7 via de Messenger in de Vodafone & Ziggo app.
Abonnement wijzigen
Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een streamingdienst, een tv-pakket of Volop Bellen? Dan regel je dat eenvoudig in Mijn Ziggo.
Veelgestelde vragen
Meestal is dit 1 maand, dat ligt aan je abonnement.
Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.
Vragen? Bellen werkt het beste. Onze klantenservice helpt graag verder. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
- 0900 1884 (normaal tarief)
- 1200 (gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo)
Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit zijn alleen de apparaten die je bij ons in bruikleen hebt. Wil je precies weten hoe het zit? Lees dan meer over het terugsturen van apparaten.
We vinden het jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Natuurlijk helpen we je graag verder. Onze klantenservice staat voor je klaar.
Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
- 0900 1884 (normaal tarief)
- 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)
Online: Gebruik het opzegformulier. Het duurt ongeveer 1 week tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen.
Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Wij berekenen een afkoopsom voor je en deze vind je op jouw eindafrekening.
Als je het abonnement wil beëindigen in de minimum-abonnementsduur, dan betaal je in een keer 50% van het resterende bedrag tot aan het einde van de minimum-abonnementsduur.
Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.
We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.
Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.
Wil je opzeggen omdat je gaat verhuizen naar een plek waar Ziggo niet beschikbaar is? En je contractperiode is nog niet afgelopen? Stuur ons een bewijs van inschrijving van de gemeente op je nieuwe adres. Zo kunnen we je opzegging netjes verwerken.
Zoek je iets anders?
Wil je graag je abonnement wijzigen, bekijken waar een storing is of heb je problemen met de installatie van bepaalde producten? We helpen je graag een handje met het vinden van de juiste oplossing.