Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS6213

Deze code geeft aan dat het niet gelukt is om de software op de mediabox bij te werken. 

1. Controleer of er een storing is

2. Controleer de diagnostiek

Druk op 
 op je afstandsbediening
Ga naar Instellingen (tandwieltje) > Netwerk > Diagnostiek
Je ziet nu de diagnostische informatie. Als er iets niet in orde is, zie je hier waar het probleem zit. Scroll naar beneden voor de uitslag van de test.

 

Diagnostisch scherm Mediabox Next

3. Probleem oplossen

Na de diagnose kun je dit zien staan:

Laten we onderzoeken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft. Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster.

Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen signaal heeft. Het stappenplan Wifi- en internetproblemen oplossen opent in een nieuw venster.

Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er een storing aan onze kant. Je kunt daar zelf niets aan doen. Probeer het later opnieuw of check eerst of de storing al is opgelost. 

4. Herstart het modem

Zet het modem voor 10 seconden uit en daarna weer aan met de aan-uitknop. Of haal de stekker uit het stopcontact en stop 'm na 10 seconden weer terug. Wacht een paar minuten tot het modem helemaal is opgestart.

5. Fabrieksinstellingen herstellen

Heeft het herstarten van de mediabox het probleem niet opgelost? Zet dan de mediabox terug naar de fabrieksinstellingen. Geen zorgen, hierbij raak je geen opnames kwijt. We leggen je in het stappenplan uit hoe je de box opnieuw kan instellen.

6. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.