Overslaan en ga naar inhoud

Inloggen en aanmelden voor Ziggo Sport Free

Kun je niet inloggen of ben je je gegevens kwijt? Vind hieronder een antwoord op je login- en aanmeldvragen

Aanmelden

Om gratis wedstrijden te kunnen kijken moet je je aanmelden voor een Ziggo Sport Free-account. Heb je je eenmaal aangemeld, download dan de Ziggo GO app om te kunnen kijken.

Heb je inlogproblemen?

Log in de Ziggo GO app in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van je Ziggo Sport Free-account. Ben je die vergeten of wil je die aanpassen? Log dan in met je e-mailadres of 06-nummer.

Lukt het je niet om in te loggen? Onze klantenservice helpt je verder.

Goed om te weten

Om Ziggo Sport Free te mogen kijken moet je inwoner zijn van Nederland. Hiervoor vraagt UEFA om een aantal gegevens, zoals een Nederlands 06-nummer. Om ervoor te zorgen dat je via een veilige verbinding kunt kijken, moet je je aanmelden om toegang te krijgen tot onze uitzendingen.

Heb je geen Ziggo? Dan kun je met een gratis account voetbal kijken met Ziggo GO. Ook willen we dat jij op vakantie Ziggo GO kunt blijven gebruiken. Vanuit de EU is dit ook wettelijk verplicht, en dat betekent dat we moeten nagaan of je woonachtig bent in Nederland.

Heb je Ziggo, dan heb je een Mijn Ziggo-account nodig om gebruik te maken van Ziggo GO.

Heb je geen Ziggo? Meld je dan aan met een gratis Ziggo Sport Free-account. Op die manier kun je gratis een selectie wedstrijden kijken van UEFA Europees voetbal.

Veelgestelde vragen

Om een gratis Ziggo Sport Free-account aan te kunnen maken, moet je wonen in Nederland en het volgende bij de hand hebben:

  • Adres
  • E-mailadres
  • 06-nummer

Heb je geen e-mailadres? Maak er dan zelf makkelijk een aan.

Heb je geen 06-nummer? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij helpen je met het aanmaken van een account.

Nee, dat kan helaas niet. We hebben je 06-nummer nodig zodat we zeker weten dat je in Nederland woont. 

Je hebt altijd een e-mailadres nodig om je aan te melden, omdat we je na je aanmelding via e-mail informeren over updates rondom het kijken van UEFA Europees voetbal en eventuele wijzigingen van je persoonlijke gegevens.

Heb je geen 06-nummer? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij helpen je met het aanmaken van een account.

Heb je geen e-mailadres? Maak er dan zelf makkelijk een aan.

  • Je kunt je gebruiksersnaam terugvinden in de e-mail die je ter bevestiging van je aanmelding hebt ontvangen. 
  • Ben je je gebruikersnaam vergeten, vul dan in je Ziggo Sport Free-omgeving je wachtwoord of 06-nummer in om een toegangscode aan te vragen. Met die code kun je daarna inloggen.
    Na het inloggen zie je op de hoofdpagina in jouw omgeving je gebruikersnaam: "Hallo, [gebruikersnaam]!"
  • Ga naar je Mijn Ziggo Sport Free-omgeving
  • Log in met je e-mailadres of 06-nummer
  • Ga naar 'wachtwoord veranderen'
  • Bedenk een nieuw wachtwoord
  • Je krijgt een bevestiging van de aanpassing

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

  • Bekijk eerst de bevestigingsmail die je hebt gekregen nadat je je hebt aangemeld. Het onderwerp van deze mail is "Je Ziggo Sport Free-account is aangemaakt". In deze mail vind je je gebruikersnaam en de vervolgstappen die je moet uitvoeren
  • Gebruikersnaam vergeten? Controleer je e-mail "Je Ziggo Sport Free-account is aangemaakt" of ga naar 'Mijn omgeving' (log in met je telefoonnummer of e-mailadres). Hier zie je je Ziggo GO-gebruikersnaam en kun je, als dat nodig is, je wachtwoord aanpassen
  • Er kunnen ook technische problemen zijn. Kijk daarvoor op deze pagina, de storingen- en onderhoud-pagina of stel je vraag aan de Community van Ziggo

 

Per account kun je op max. 3 apparaten tegelijk kijken. Wel kun je de app op meer dan 3 apparaten installeren. Ook kun je per huishouden meer accounts aanvragen. Voor ieder account heb je wel een ander e-mailadres en 06-nummer nodig.

Heb je nog geen antwoord op je vraag?

Wees gerust: we helpen je verder.

Bel met ons

Wil je liever iemand telefonisch spreken? Voor alle vragen rondom je aanmelding en het kijken van de wedstrijden met Ziggo GO kan je met ons contact opnemen.

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zondag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

Ziggo Community

Kom je er alleen niet uit? Op de Community vind je tips en adviezen van andere klanten. Samen weten we meer.