Overslaan en ga naar inhoud

Problemen en storingen

Lukt het niet om je favoriete wedstrijd te streamen of krijg je een foutmelding met Ziggo GO? Lees hier hoe je het kunt oplossen.

Problemen

Zorg dat je altijd de laatste versie van Ziggo GO op je apparaat geïnstalleerd hebt. Het kan zijn dat je daarvoor het besturingssysteem van je televisie, smartphone, tablet of laptop moet updaten.

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan onze Ziggo Community.

Je hebt een stabiele internetverbinding nodig om live tv te kunnen kijken:

  • Kijk je thuis via wifi? Start dan bij verbindingsproblemen je modem opnieuw op en kijk daarna of de problemen verholpen zijn
  • Kijk je op en mobiel apparaat? Check dan of je via het 4G/5G-netwerk wel een goede verbinding hebt
  • Kijk je op een smart tv of mediaspeler? Dan kan het helpen om die aan te sluiten met een internetkabel. Bekabeld internet is nog altijd stabieler dan wifi
  • Blijft je internetverbinding instabiel? Neem dan contact op met je huidige internetprovider. Zij kunnen je helpen om je netwerkproblemen op te lossen

 

  • Controleer of je (smart) tv, Chromecast of Airplay apparaat aangesloten zijn op dezelfde internet (wifi-)verbinding als het apparaat waarmee je met Ziggo GO wilt streamen
  • De eerste versie van Chromecast wordt niet meer ondersteund

Kom je er niet uit? Ons 'Hoe kan ik kijken'-stappenplan kan je helpen met het oplossen van je probleem.

Op deze en deze Chromecast service pagina vind je antwoorden op de meest voorkomende Chromecast problemen. Heb je extra hulp nodig? Kijk dan op deze Engelstalige Chromecast pagina. Of stel je vraag aan de Ziggo Community.

Storingen

Vermoed je dat er iets mis is met je internetverbinding (4G/5G of wifi-netwerk)? Ga dan bij je internetprovider na of er een storing is.

  • Controleer altijd of je de laatste versie van Ziggo GO hebt
  • Controleer altijd of je de laatste versie van het besturingssysteem van je apparaat (smart tv, laptop, smartphone of tablet) hebt geïnstalleerd
  • Controleer je internetverbinding
  • Kijk je onderweg met 4G/5G, dan kan het zijn dat je verbinding minder goed is 
  • Kijk je op je laptop via ziggogo.tv? Probeer eens een andere browser. We ondersteunen Edge, Chrome, Firefox en Safari. Kijk hier welke apparaten en browsers we ondersteunen

Heb je nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan contact met ons op

Bel met ons

Wil je liever iemand telefonisch spreken? Voor alle vragen rondom je aanmelding en het kijken van de wedstrijden met Ziggo GO kan je met ons contact opnemen.

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zondag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

Ziggo Community

Kom je er alleen niet uit? Op de Community vind je tips en adviezen van andere klanten. Samen weten we meer.