Foutcode CS1002
De mediabox is niet uitgerust met de juiste software en kan daarom de installatie niet voltooien.
Welke mediabox heb je?
Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.
Je hebt gekozen voor Mediabox Next
1. Verbind de mediabox via een internetkabel
Het is niet mogelijk de installatie via wifi af te ronden. Om verder te gaan kun je de meegeleverde internetkabel aansluiten op je mediabox en een extra wifi-punt of modem. Als de eerste installatie is afgerond kun je wel een verbinding maken via wifi.
Voor de beste tv-ervaring én betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. Kan je het écht niet met een internetkabel aansluiten? Kies dan voor wifi. Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen.
2. Herstart de mediabox
Zet je mediabox tenminste 10 seconden uit en doe hem weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Of haal de stekker even uit het stopcontact en stop 'm weer terug. Wacht een paar minuten tot de mediabox helemaal is opgestart.
3. Kabels en aansluitingen controleren
Nog geen oplossing? Mogelijk is er iets met de kabels of aansluitingen in huis. Check snel waar het probleem zit.
4. Helpt dit niet?
Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.