Waarmee kunnen we je helpen?
Zelf aan de slag
Probleem met je verbinding of vraag over je factuur? De meeste mensen komen er met wat hulp zelf uit. Ook als ze niet zo handig zijn met apparaten, computers en kabels. We hebben de onderwerpen voor je op een rij gezet.
Zoek je iets anders?
We helpen je graag verder. Ga voor een compleet overzicht met onderwerpen als internet, wifi, televisie en bellen naar de online klantenservice.
Gegevens & betalen
Storingen & oplossingen
Zoek je iets anders?
We helpen je graag verder. Ga voor een compleet overzicht met onderwerpen als internet, wifi, televisie en bellen naar de online klantenservice.
De Vodafone & Ziggo app
- Beheer je abonnementen en pas je gegevens aan
- Bekijk je facturen en beheer je streamingdiensten
- En kijk of er een storing is
Toch wat hulp nodig?
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen
Bel onze servicelijn
Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo
0900-1884 normale kosten voor mobiel bellen
In de Vodafone & Ziggo app kan je 24/7 met ons chatten.
Wil je ons persoonlijk spreken? Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
Voor vragen over je bestelling kun je ons bellen op 0900-0730 (gebruikelijke belkosten). Voor servicevragen kun je ons bereiken op 0900-1884 of 1200.
Vanuit het buitenland bereik je ons op +31 881 212 817. Je betaalt hiervoor het buitenlandtarief van je telefoonprovider.
We helpen je graag met je vraag over Ziggo Zakelijk.
Bezoek ons
Verspreid over het hele land vind je onze winkels. Zoek een verkoop- en servicepunt in jouw regio.